Nya recept på ingång

DATUM: 2010-01-04 KLOCKSLAG: 12:45:21

Sorry för dålig uppdatering. Dom dagarna jag jobbar skriver jag oftast inte & igår när jag var ledig så var jag så trött så jag hade inte direkt någon lust.
Tänkte iaf lägga upp två recept lite senare på en kycklingpaj vi gjorde för några dagar sen & nyttiga chokladmuffins =) Ikväll ska jag även göra dinkelmuffins så det kanske oxå kommer upp redan ikväll. Bakar inget annat än muffins nuförtiden känns det som haha.
Nu ska jag snart ner & träffa min läkare för en liten utvärdering av senaste tiden & efter det ska jag handla lite till baket ikväll.
Lägger upp en bild av gårdagens middag som gjordes av min kära sambo - en väldigt god köttfärspaj =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang