Segare än segast

DATUM: 2010-01-20 KLOCKSLAG: 11:49:34
Inatt fick jag ta igen sömnen jag missade igår.. sov jättegott men är ändå väldigt seg & trött idag. Jag blir väldigt konstig om jag inte får min sömn, det märks så tydligt på mig. Jag blir sur & irriterad =)
Idag hade jag tänkt att åka förbi min skola jag ska börja på snart. Måste ju ha koll på var den ligger. Inte så smart att gå runt & leta första dagen kanske haha, usch sådant där ger mig lite panik faktiskt. Jag måste ha koll på sådana saker. Så det blir spännande det här.
Jag är en sådan person som skulle ha en GPS på mig, en inbyggd lixom så jag vet var jag ska ta vägen. Jag är kass när det kommer till lokalsinnet.. skrämmande det där. Tur att jag inte har tagit körkort än kanske.. när det väl händer så kommer jag ta Daniels GPS han har i bilen.. annars klarar jag mig nog inte =)

Frukostdags. Undrar vad jag ska äta idag.. hmm. Lite gröt kanske?
Vi hörs senare!


Bild från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang