Today is a new day

DATUM: 2010-01-14 KLOCKSLAG: 12:33:07
Hann inte riktigt att blogga igår tyvärr. Var på After work igår kväll med vänner. Bästa kvällen på länge! Längesedan jag skrattade så mycket =) Kom hem & va så trött så jag orkade inte mer än att lägga mig i soffan & glo på tv. Somnade väldigt gott efter det.
Nu sitter jag & letar inspiration till dagens middag. Hittade ett recept på rödbetssoppa! Jag köpte ju faktiskt färska rödbetor för inte så längesedan så det får det nog bli idag tror jag. Spännande. Har aldrig ätit rödbetssoppa. Jag har varit väldigt sugen på att testa Borstj (rysk rödbetssoppa) men den var lite mer komplicerad så den tar jag en annan gång.
Nu ska jag göra mig iordning & gå ner & handla. Märkligt hur fort kylen töms på sitt innehåll....

Bjuder på en härlig bild från förra våren. Längtar tills vi är där igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang