Yaaaay! :D

DATUM: 2010-06-09 KLOCKSLAG: 10:22:36
Igår fick vi reda på anatomiprovet! Jag fixade det! :D

Gladgladgladgladglaaaaaaaad!

Nästa vecka är det sista provet. Den praktiska massagetentan. Efter den är jag klar. Jag fattar det knappt själv :P Nu blir det att plugga lite till inför tisdag. Jag har fått tiden kl 16-17 på tisdag. Jag är nervös & jag hoppas att jag klarar det & inte tabbar mig med grepp & gör fel.. risken är väl det när man har 2 lärare som står & tittar på en 1 meter ifrån.. Nåja. Det går som det går..

Idag har jag sista praktiken på utbildningen, sen är även den slut! Ganska skönt faktiskt :)
Så nu ska jag dricka upp mitt kaffe & sen plugga lite grepp inför praktiken ikväll.. mkt att hålla reda på & inga fusklappar är tillåtna längre haha (tyvärr)

Kram på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang