Trött..

DATUM: 2010-03-02 KLOCKSLAG: 20:47:49
Ögonen går nästan i kors haha, jag är så trött efter dessa två dagarna i skolan. Men jag lever & har haft två väldigt intressanta dagar iaf! Fått massage, gett massage, blivit bombaderad med nya latinska ord & har en massa plugg hemma nu. Nästa gång är det massage på betalande kunder! Hjälp.. Vi har iförsig två skoldagar innan praktiken kommer så det känns ju lite bättre men ändå så känner man ju sig inte riktigt redo ännu. Dock så ska jag inte tvivla på mig själv utan det får gå som det går. Det viktigaste är att ta det lungt, andas & fokusera. Stressar man blir allt pannkaka.

Nu ska jag lägga mig & sova. Tidigt upp imorgon igen för vi ska få fiberbredband installerat i lägenheten & dom kommer väl antagligen redan 7.30.

Ha det så bra & ta hand om er!
Natti.


Bild från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang