Ännu ett år har gått

DATUM: 2009-01-01 KLOCKSLAG: 19:56:50
Nytt år, nya löften!
Fast jag gav inga nyårslöften detta året, hade inga direkt,
det jag alltid gett löfte om förut är att sluta röka, haha & 5 minuter efter tolvslaget har man ändå stått med en cigg i näven.. :P
Fortfarande rökfri är jag iaf. Nu på söndag är det 4 veckor!
Tänkte ge mig själv en belöning faktiskt, ska bara komma på vad :P

Gårdagen spenderades hemma hos min bror & hans flickvän,
vi åt mat, pratade, skålade & hade allmänt trevligt.
Helt enkelt en kanonkväll :)
Idag innan vi åkte hem spelade vi nintendo wii, bowling, tennis & något dansspel, fastnade för alla spelen,
så nu står wii på inköpslistan! :)

Här kommer lite bilder ifrån gårdagen! :D

 
Vi var hemma hos mina föräldrar & hälsade på innan :)


Hos min bror, här käkas det smörgåstårta!


Mätt & glad :P

 
Daniel tyckte det var roligt att leka med katten haha








2 glada syskon :)




   
Gott nytt år!!!


Ooh det var så kallt ute.... brrr

Kommentarer
Postat av: Tobias

haha det ska ju vara varmt :D så skönt!!

2009-01-02 @ 11:44:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang