Biokväll

DATUM: 2009-06-03 KLOCKSLAG: 11:04:55
Sorry för att det inte blev mera bloggande igår,
men va så trött igår kväll så jag lade mig rätt tidigt.
Vi var iväg & handlade på eftermiddagen & sen på kvällen gjorde vi tacos! :)

Ikväll ska jag & Daniel på bio!
Vi ska se Terminator Salvation. Jag är ett stort fan av alla Terminator filmerna så jag har höga förväntningar på denna.. det ska man iförsig inte ha för oftast visar det sig att uppföljarna inte alls är lika bra som första filmerna. Dock tycker jag att 3:an - Rise of the machines var nästan bäst av dom.. så vi får väl se :)
Innan bion ska vi sätta oss på Pizza hut & äta av deras goda buffé.
Kommer bli en trevlig kväll! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang