Kommer maskinerna ta över världen?

DATUM: 2009-06-04 KLOCKSLAG: 00:21:51

Iaf känns det så om man tittar på terminatorfilmerna.. hehe, jag har lite olustiga känslor varje gång jag ser dom filmerna,
tänk om massa terminatorer skulle skapas & sen ta över världen & jaga oss?
En massa kallt stål utan känslor med en sak i deras metalliska hjärna - att döda!
Att dessutom höra att forskarna tillverkar robotar nu som ska hjälpa oss i hemmet m.m gör mig smått oroad faktiskt & jag börjar genast tänka på T-filmerna! Då kanske dom infekteras med något virus & sen tar dom jävlarna över jorden & hela mänskligheten kommer utplånas! HJÄLP :S

Eller kanske inte.....

Hursomhelst, filmen var bra! Inte lika bra som T3 men den får klart godkänt :)

Godnatt med er.


En trött Carro på bussen idag


Taco & pizza buffé på något ställe som hette Lydias.
Pizza hut hade ingen buffé vid den tiden vi kom dit. Dock var detta inte lika gott som Hut's buffé tyvärr!


Kommentarer
Postat av: jag

det såg gott ut iaf:-) Tycker din blogg är rolig att läsa! Står mycket om hälsokost och mycket bilder.

2009-06-04 @ 10:45:08
Postat av: Carro

Tack! Det var roligt att höra :) Fortsätt läs & kommentera ;)

2009-06-04 @ 10:50:46
URL: http://carolinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang