Mucho caliente..

DATUM: 2009-06-24 KLOCKSLAG: 21:35:02
Idag har det varit helt fantastiskt väder & jag tänker INTE klaga på värmen faktiskt. Jag gillar när det är varmt, avskyr kylan & vintrarna, det är inget för mig.
Idag har vi iaf varit inne i Göteborg & skulle ordnat Daniels pass.. efter MYCKET letande efter en parkeringsplats som verkar stört omöjligt att få tag på inne i gbg så hittade vi till slut en.. (kommer aldrig köra bil inne i stan när jag får körkort.. får ju nästan panikångest bara jag sitter brevid haha) & beger oss in på passexpeditionen, nähe, då har jag sett FEL på hans pass.. det hade inte alls gått ut. Alltså, jag är så jävla klantig ibland va! Hur kunde jag se så fel?! Jaja, kände mig lite dum men så kan det gå när man inte har alla hästar hemma jämt :)

Idag bokade jag en tid hos min frisör oxå, fick tid nästa vecka. Funderar på vad jag ska hitta på med håret.. hjälp mig någon :) Jag ska iaf fylla i mina blonda slingor & sedan lägga i lite ljusbruna slingor tror jag. Det har jag haft innan & var rätt nöjd med det. Dock vet jag inte hur jag ska klippa mig! Vill inte klippa för kort för det passar jag inte riktigt i. Får tänka ut något, det blir väl som vanligt. Jag bestämmer mig 5 minuter innan jag sätter mig i stolen hos frisören & går sedan missnöjd hem haha... :)


Taget hemma hos Daniels mamma & man för ca 1½ år sen.

Kommentarer
Postat av: jag

Haha, jag har haft körkort i 10 år men kör fortfarande helst inte inne i Gbg om jag inte måste.



Det såg fint ut på bilden, med lite längre lugg sådär.. Men lugg är fint det med. Ska bli kul o se resultatet :-)

2009-06-25 @ 10:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang