Mysig förmiddag

DATUM: 2009-06-25 KLOCKSLAG: 15:25:14
Jag & Jessica åkte iväg förut till en badplats här i närheten för att sola oss lite. Vet inte hur längesedan det var jag låg & solade på en svensk badplats.. med undantag från marstrand förra året. Det har nog inte hänt sedan jag var liten haha. Vi var där i 3 timmar, sen började det blåsa som fan så vi bestämde oss för att åka hemåt. Vi tänkte göra om det om några dagar om vädret håller i sig men det gör det nog, det ser ut så på smhi:s hemsida om man kollar några dagar framåt :) Skönt att få lite färg på sig, känner mig så blek så det är inte klokt. Tyvärr tar det tid för mig att bli riktigt brun. Vissa går bara ut i solen en halvtimma & blir bruna som pepparkakor medans en annan får kämpa som ett as, men det är ingen idé att gnälla över det haha, vilka i-landsproblem man har ibland, skäms på mig :)


Sol, vind & vatten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang