Välkommen sol!

DATUM: 2009-06-24 KLOCKSLAG: 10:47:28
Äntligen visar den sig när jag är ledig haha, ska strax sätta mig på balkongen hade jag tänkt & få mig lite sol. Dåligt med solbrännan detta året!
Senare i eftermiddag ska jag följa med Daniel till polisen. Nej han har inte misskött sig, han ska fixa sitt pass inför våran resa :) När denna lönen kommer måste lite saker inhandlas inför resan, måste ju köpa lite solskydd osv. Ska köpa en starkare spf denna gången, tror jag måste ha 30 dom första dagarna, iaf i ansiktet & axlar, bränner ju mig så lätt på dom ställena & det är inte roligt att se ut som en annan kräfta som är ute & går :)

Nu ska jag sätta mig på balkongen. Konstigt, i Sverige använder jag ALDRIG solskydd, gör ni det? Det är ju lika viktigt härhemma som utomlands men på något sätt känns det onödigt här på hemmaplan.


På balkongen i Thailand. Stekt som ett annat bacon :)

Kommentarer
Postat av: jag

jätettfin frisyr ju, med flätorna och luggen så :-) Vad mysigt att resa iväg, det vill jag med men det får nog vänta tills tidigast nästa år, eftersom vi har en liten. Var skall ni resa?



Ang jobba natt så gjorde jag med det förr men tillslut kände jag mig trött och icke utvilad så jag hittade ett dagjobb istället, kändes mycket bättre för kropp o knopp :-)

2009-06-24 @ 11:51:13
Postat av: Carro

Tack! :) Vi ska resa till Grekland 1 vecka i vecka 30. Längtar! Jasså, nästa år då, är det något speciellt resmål du är sugen på?



Ja, det känns bättre att arbeta på dagen helt klart, men det är svårt att hitta annat jobb i dessa tider oxå känns det som. Finns inte så mycket att tillgå.

2009-06-24 @ 18:54:01
URL: http://carolinegustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej, jag är själv lite orolig över att inte hitta något i januari, när jag ska ut på arbetsmarknade igen. Men det löser sig säkert, det brukar det göra :-)



Något barnvänligt... Kanske Kreta.. eller Mallorca, hm, får se :-)

2009-06-25 @ 10:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang