Fullt upp!

DATUM: 2010-03-25 KLOCKSLAG: 10:05:54
Idag har jag en massa saker att göra! Har tänkt rensa upp i allt småplock härhemma, ni vet sådant man aldrig tar tag i annars. Ex den överfulla bokhyllan, dammning av hyllplan, rensning av skostället.. ja sådana saker =) Sen måste jag plugga, sen hade jag tänkt hinna med ett brödbak & i eftermiddag ska jag faktiskt in & sola. Känner mig blek som jag vet inte vad.. Måste dessutom planera vilka dagar jag kan massera mina kära vänner, boka tid hos synsam.. GAH bäst jag sätter igång med en gång! =)

Bye for now!



Bild från Google

Kommentarer
Postat av: S

Svårt att förklara hur det smakar, hela chokladen är inte salt men man känner av saltkornen liksom..låter äckligt men är gott:)

2010-03-25 @ 10:35:58
URL: http://studentkrubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang