Lugn hemmakväll

DATUM: 2010-03-14 KLOCKSLAG: 11:30:36

Det blev ingen utgång för min del igår. Kände mig inte alls bra på eftermiddagen av någon konstig anledning. Jag tror nu i efterhand att det har med sömnen att göra. Dagarna jag jobbar får jag inte tillräckligt med sömn & det är nog det som spökar. Kände mig nästan sjuk & mådde illa, trodde att jag var påväg att bli sjuk men idag mår jag som vanligt. La mig & sov i någon timme igår på eftermiddagen & till kvällen piggnade jag till. Jag & Daniel såg melodifestivalen & till det åt vi hembakad pizza så kvällen blev bra ändå =)

Idag är det plugg som gäller igen. Funderar om jag ska försöka baka något, det var ett tag sen det kom upp något recept i bloggen nu! Får se om jag hittar något.
Vi hörs lite senare!

Föresten - jag var måttligt irriterad igår när Salem inte gick vidare.. ååååh va störande!! Det var ju han som skulle vunnit!!
Vem hejade ni på?

Bild från Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang