S-o-r-r-y!

DATUM: 2010-03-30 KLOCKSLAG: 22:38:37
Har inte orkat uppdatera dessa dagar.. när jag kommer hem från skolan är jag så trött & jag gör i stort sett bara iordning maten jag har med mig till skolan nästa dag & äter middag, sen går jag & lägger mig. Idag har jag lyckats hålla mig uppe lite längre men ögonen går nästan i kors.
Dessa två dagarna har vi lärt oss att massera sätesmuskulaturen eller med ett enklare ord - rumpmassage! hehe :P Det låter säkert knepigt men är hur skönt som helst. Dock kan man ha sådana besvär där att man kan få riktiga kräkkänslor av smärta om man tar i för mycket. Stress, oro & bekymmer sätter sig i det området & har man gått många år med mycket sådant så kan ni förstå hur ont det kan göra. Inte trevligt men det gör gott.
Vi hade våran enda etiklektion idag oxå, synd. Jag skulle gärna sett fler tillfällen med just det ämnet. Det är något som intresserar mig väldigt mycket det här med etik. Man kan diskutera i all oändlighet om vissa saker känns det som! =)

NÄ, nu ska jag lägga mig.. åh va gott det ska bli.
(Förlåt även för dåliga receptuppdateringar. Jag ska försöka bättra mig även där)

GODNATT!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang