Regn som faller..

DATUM: 2008-08-19 KLOCKSLAG: 10:55:26

Då var det dags för ännu en regnskur. Gårdagen bjöd ju på solsken och det var riktigt skönt att vara ute!

Jag är i desperat behov av att åka iväg och bara göra något roligt, komma ifrån och slappna av och inte tänka på något alls. Jag & min kompis Therese har pratat länge om att åka iväg på spa, men saker har kommit emellan och vi har inte kommit iväg än! Vad härligt det hade varit med en spahelg. Massage, bad och god mat :)
Även ska jag & Daniel åka iväg någon helg - var vet vi inte ännu, men vi ska ta in på något hotell någonstans och äta gott & ta det lungt. Får väl hålla utkik om jag hittar något lämpligt framöver.
Någon som har förslag på något bra ställe?

Har köpt en jacka till Titti på Tradera oxå, hoppas den kommer idag. Beställde ju 2 jackor till henne från Doggie.se men dom va på tok för små.. konstigt för jag mätte ju som man skulle göra! Hmm.. :)
Men nu hoppas jag på att denna ska passa iaf. Skönt att ha på henne något när det regnar/snöar så hon slipper bli så himla blöt. Fast jag vet inte om hon accepterar att ha den på sig :) när jag provade dom andra jackorna så satt hon helt paralyserad och ville inte röra sig, till slut tog hon några små hoppiga steg framåt.. så vi får väl se *ler*

Ha en skön dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang