Spa!

DATUM: 2008-08-19 KLOCKSLAG: 23:39:44

Blev så sugen på en spahelg när jag skrev om det förut så jag va tvungen att ringa upp Therese och prata om detta, och vi har bestämt oss att vi ska planera in det nu! :)
Behöver verkligen komma bort, jag känner mig helt slut på något vis.. har lixom ingen energi kvar. Men detta kommer nog göra gott!
Har dock inte kollat runt så mycket, men hitta något kryssningspaket på Birka Paradise som lät vettigt, men får kolla upp det lite nogrannare. Längtar!

Nu har Daniel hjälpt mig med sidan, visst blev det bättre?
Jag blev jättenöjd! :)

Snart ska jag ut med Titti och sen är det väl sängen, fast undrar om jag inte ska kolla klart på en film jag påbörjat.. hmm, jo så får det nog bli :)

Kolla gärna in Ginzas rea - fortfarande finns det mycket att fynda!
Ni kan klicka på bannern här brevid för att komma dit!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang