Dåligt med sömn

DATUM: 2008-10-07 KLOCKSLAG: 14:26:49

Har blivit riktigt förkyld nu.. sjukskrev mig faktiskt idag, skulle ju jobbat inatt annars :(

När jag kom hem från jobbet imorse var jag så trött & glad över att få sova,
men tror ni jag kunde somna då?
Nä, utan då började jag hosta istället..
Så det tog väl någon extra timma att somna, & här sitter jag nu.
Alltid när jag blir sjuk får jag sådan satans rethosta & sover skitkasst.
Får försöka lägga mig & vila sen..

Köpte en god cappuccino häromdagen, ni vet sådant pulver man blandar med varmt vatten?
Jag köpte en sådan med tobleronesmak som jag sitter & smuttar på nu, görgod :)

Nu ska jag hämta mitt täcke & bädda ner mig i soffan framför tvn,
bloggar mera ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang