ZzZzZz..

DATUM: 2008-09-04 KLOCKSLAG: 19:02:19

Åh vad jag är trött!
Idag är en riktig slappardag, hade lätt kunnat lägga mig & sova ett par timmar nu..

Magnus ringde nyss & ville ha råd om gardiner.. *skratt* jag är riktigt kass när det gäller det området.. Mamma får alltid hjälpa mig med det där, har verkligen noll koll så han fick tyvärr ingen hjälp av mig :)

Jag är så sugen på att shoppa kläder nu för tillfället.. snart får man väl ta en runda & handla inför vintern, lite mysiga koftor/cardigans, lite jeans & några snygga skor. Men det är oxå lite jobbigt att gå runt i massa butiker, blir så irriterad för jag hittar aldrig något som passar mig, speciellt jeans - eller är det så att jag är lite småkräsen? :)

Dags att laga lite mat!

Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang