It´s a lovely day..

DATUM: 2009-04-01 KLOCKSLAG: 13:35:05
Vår, vår, välkommen vår!!
1 april idag oxå.. har ännu inte blivit lurad men det kommer väl.. jag brukar glömma bort just detta datum & gå på allt som folk säger till mig.. haha! :P

Ska strax in mot Göteborg, har en tid hos min psykolog idag!
Annars händer det inget särskilt, känner mig så trött idag, går & gäspar mest hela tiden tycker jag *ler*

Klickade hem lite saker från H&M förut oxå.. fan att jag inte kan låta bli den affären haha!
Det blev lite somriga toppar denna gången & någon cardigan, örhängen & några linnen.
Ni ska se min garderob, den är överfull med kläder nu.. skulle behöva en garderob till! :S
Får hoppas vi hittar en större lägenhet snart så man kan lösa det problemet.. hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang