Ny design!

DATUM: 2009-04-28 KLOCKSLAG: 23:32:17

Har gjort en beställning på en ny design till bloggen nu
& jag tror det kommer bli riktigt bra faktiskt :)
Hur exakt det kommer se ut säger jag inte.. hehe.. det återstår att se ;)

Jag har kikat lite på olika bloggar idag & särskilt på bloggar inriktade på
hälsa & kost & jag frågade mig själv varför jag inte skriver mer om det när det är ett så stort intresse för mig? Kan man fråga sig..
Så nu kommer det bli lite mer av det ämnet.
Antagligen i form av recept på mat jag lagar osv :)


Nu ska jag äta kvällsmat (fruktsallad) & kolla på en film (Poltergeist) :P

Jobbar 2 nätter nu så det blir inte så mycket bloggande!


Natti med er.


Hittade denna bilden på google & var tvungen att lägga upp den här - såå söt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang