Nytt i skohyllan!

DATUM: 2009-04-01 KLOCKSLAG: 21:10:07

Det är inte bara klädgarderoben som fylls på titt som tätt utan även skohyllan! :P
Man kan tro att det bor en flerbarnsfamilj här om man kommer på besök hos mig & Daniel eftersom det kryllar av skor i hallen..
& ja, jag använder i stort sett allt jag köper, & nej, jag har inga skulder, jag betalar allt kontant för er som undrar! 

Dessa tänkte jag ha i sommar till smala jeans, köpte ett par för ett tag sen som jag skulle haft egentligen men dom passade inte riktigt så jag skickade tillbaka dom & valde dessa istället, får hoppas dom passar bättre! :)



Kommentarer
Postat av: -Malin

åååhh!

Vart kommer de ifrån?

Kram

2009-04-02 @ 15:03:41
URL: http://malinandrenhogell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang