Dags för en update

DATUM: 2009-08-30 KLOCKSLAG: 16:13:53

Ja, det var ju ett tag sedan som sagt. Verkar som blogg.se har fått en update den med? :)
Har jobbat 2 nätter nu, precis ätit frukost, dricker sista slatten ur kaffekoppen & ska strax göra mig iordning lite. Ska träffa Hanna om en stund & ta en promenad :) Får hoppas att det håller upp ikväll. Det kom en liten regnskur alldeles nyss. Inatt var det inget vidare väder vill jag lova.. riktigt ösregn blandat med åska.. :S

Livet rullar på som vanligt. Hösten börjar komma & jag har börjat med träningen igen. Känns skönt. Har även kommit över en hel del smarriga hälsosamma recept som jag kommer testa framöver. Har faktiskt tänkt att utveckla bloggen lite mer åt det hållet. Ska försöka lägga in lite mer recept osv.
För övrigt har jag sökt ett nytt jobb men har inte fått svar än, men jag hoppas på det bästa. Har även beställt hem blanketter på en utbildning jag tittat på, men inget är bestämt ännu.
Hoppas ni alla haft en underbar semester & att ni är pigga & utvilade, det behövs när mörkret är på ingående.

Nä nu får jag fixa iordning mig. Uppdaterar mera sen kanske :)



Kommentarer
Postat av: me

kul med utbildning, men vad är det för någon? :) nyfiken

2009-09-01 @ 17:48:37
Postat av: Carro

Det är en massörutbildning :)

2009-09-01 @ 20:00:13
URL: http://carolinegustafsson.blogg.se/
Postat av: me

ja, men det låter ju roligt :) En annan tanke som slagit mig när man läser din blogg är att du nog skulle platsa i en hälsokostbutik. :-)

2009-09-02 @ 10:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang