Ny dag & nya saker att göra

DATUM: 2009-08-31 KLOCKSLAG: 11:16:46
Gick upp för en halvtimma sedan & när kl ringde kände jag mig så trött.. antar att det är efter promenaden igår. Vi gick i nästan 2 timmar i backar & på mysiga skogsvägar :) Det är så skönt att promenera, speciellt i skog & mark. Jag renas från negativa tankar & jag känner mig väldigt avslappnad där. 

Ska möta upp Jessica om ett par timmar & träna. Ska bli gott. När jag tänker efter skulle jag inte klara mig utan träningen i dagens läge! Får jag inte röra på mig så mår jag dåligt. Känslan efter ett träningspass går inte ens att beskriva. Jag mår så bra då! 
Nu efter semestern har jag lovat mig själv att träna lite mer. Innan blev det ca 1 gång i veckan men ska försöka iaf 2 gånger i veckan. Nu när hösten & regnet kommer så kan man ju lika gärna tillbringa mer ledig tid på gymmet :)

Nä, nu får jag ta & fixa min frukost & sen packa träningsväskan.. Tiden rinner lätt iväg framför datan :) Hörs senare.



Oh happy daaay :P

Kommentarer
Postat av: linn

Vilken härlig blogg! Full med inspiration om hälsa :-) Ha en härlig kväll!

2009-09-01 @ 22:15:22
URL: http://www.metrobloggen.se/henriksdotter
Postat av: linn

Vilken härlig blogg! Full med inspiration om hälsa :-) Ha en härlig kväll!

2009-09-01 @ 22:16:53
URL: http://www.metrobloggen.se/henriksdotter
Postat av: linn

Vilken härlig blogg! Full med inspiration om hälsa :-) Ha en härlig kväll!

2009-09-01 @ 22:18:35
URL: http://www.metrobloggen.se/henriksdotter

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang