*GÄSP*

DATUM: 2009-12-23 KLOCKSLAG: 22:21:50
ÅH, jag är så trött! Har jobbat i två nätter nu & sov väldigt dåligt idag, dessutom har jag julstädat, handlat mat & packat ner julklappar inför morgondagen så jag slår gäsprekord nu.. men vad gör det :)
Imorgon ska vi hem till mina föräldrar & äta julmiddag. Ser verkligen fram emot det. Var längesen jag träffade dom nu. Kommer bli mysigt! *längtar* :) Har längtat mycket efter hundarna också. Har man inte egen vovve får man krama andras ;)

Nu ska jag ta tag i det sista.. disken! :S

Lägger upp en bild på dagens middag - lax med citron, tomater, lök & potatis. Godaste jag ätit på säkert en månad haha. Smakade helt underbart!
Någon föresten som har något bra recept på en enkel fiskrätt? Jag är helt kass på att laga fisk..... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang