Grekisk sallad är så gott!

DATUM: 2009-07-11 KLOCKSLAG: 00:01:32
Tja.. vad ska jag säga. Jag gjorde en grekisk sallad idag :P Kan inte hjälpa det. Jag ÄLSKAR det. Dessutom har jag upptäckt en väldigt spännande ingrediens som jag fick med när jag beställde en grekisk sallad på "Slimfood" inne i Nordstan för någon vecka sen.. soltorkade tomater! Fan godare än oliver som jag jämt tjatar om.. :P Så idag när vi handlade slängde jag ner det i kundvagnen & hade det i salladen - skitgott :)


Sallad, körsbärstomater, paprika, gurka, rödlök, fetaost & soltorkade tomater.. oliverna glömde jag faktiskt hur jag nu kunde göra det.. :)


På Slimfood i Nordstan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mums vad gott, slim food har jag nog missat, vart i nordstan ligger den? Har ätit sallad på paprika däremot, också gott. :) Köpte också soltorkade tomater igår, himla gott ihop med fetaost (och kyckling)

2009-07-11 @ 11:50:27
Postat av: Carro

Hmm, nu minns jag inte riktigt exakt var det ligger. Men i femmanhuset iaf :) Mmm.. kycklingsallad, det var längesen jag åt. Kanske ska göra det någon dag framöver. Tack för idén :P

2009-07-11 @ 15:41:29
URL: http://carolinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang