En väldigt bra dag

DATUM: 2009-07-17 KLOCKSLAG: 11:46:48
Vi hade en jättemysig dag igår i Danmark. Jag är riktigt glad & nöjd! :) Jag var nämligen lite rädd för att vi skulle få tråkigt efter några timmar & inte visste vad vi skulle hitta på för vi hade ändå 9 timmar på oss tills båten gick hemåt igen. Men timmarna bara flög iväg. Först var vi ute vid Skagen & gick på stranden där. Självklart gick vi ut till Grenen, ni vet där havena möts? Lite läskigt att stå därute i vattnet för det var väldigt strömt, dessutom blåste det som attan. Där strosade vi runt lite & efter det gick vi runt i Skagen & tittade. Jättemysig liten stad måste jag säga. Efter det satte vi oss på en mysig liten tacobar & åt innan vi åkte mot båten igen. Vi hann även kika runt lite i Fredrikshamn men där fanns det nästan ingen människa alls... helt dött. Har hört från en del att det inte finns något alls att göra där & det verkade ju stämma haha.. Men vi hade en väldig tur med vädret, förutom att det blåste en del så hade vi solsken hela dagen, varmt & skönt. Även Daniel uppskattade det, han hade aldrig varit i Skagen innan, jag har ju ju varit där men inte inne i själva staden utan bara vid Grenen & stranden.

Idag är det någon form av medeltidsdagar där vi bor. Funderar på att gå dit. Hörde ju att det finns öltält ;) Fast inget är bestämt ännu.. får höra med resten av sällskapet innan!
Nu ska jag äta frukost, haj så länge!

Ps. Lägger ut bilderna på facebook, är det någon som inte har mig på facebook & vill se bilderna så be om en länk.


Daniel står & tittar ut över vattnet i Skagen


Jag på stranden i min nya stormiga frisyr haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang