Öl & Guitar Hero

DATUM: 2009-07-14 KLOCKSLAG: 09:31:51
Så inleddes min semester igår, med några öl & GH hemma hos Maria :P Riktigt roligt men jag är inte så bra på GH märker jag haha. Jag har sett klipp på youtube när folk spelar på expert.. alltså jag fattar inte hur dom klarar det men man blir fascinerad, eller jag blir det iaf :P Kolla in ett klipp här. En annan får sitta & spela på easy & blir jätteglad om man klarar sig igenom hela låten :D

Idag ska jag städa undan lite härhemma & sen inte göra ett endaste skit. Det enda jag ska göra är att planera middagen så idag ska det slappas riktigt ordentligt!! Daniel kommer hem idag oxå. Bra det, nu har han varit borta för länge :P

Frukostdags nu. Haj haj!!


Kommentarer
Postat av: Andy

Jag har testat på Guitar Band. Trummorna var mkt enklare än gitarren.



Tycker du ska öva på Tetris så att du blir lika duktig som den här killen (kolla klippet). Kanske ngt för Daniel :-)?!

2009-07-14 @ 22:44:31
URL: http://www.youtube.com/watch?v=jwC544Z37qo
Postat av: Carro

Men hallå eller haha det gick FORT! :P

2009-07-15 @ 12:46:13
URL: http://carolinegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang