Städa & packa!

DATUM: 2009-07-21 KLOCKSLAG: 10:41:42
Idag är det städ & packdag hos oss. Vi åker ju i övermorgon :)
Har faktiskt en hel del att göra när jag tänker efter.. eller så kan jag strunta i vissa saker? Perfektionist som jag är så gör jag gärna 4 eller 15 saker extra... haha.
Nu kikade solen fram oxå, kanske ska sätta mig ute på balkongen & njuta av den ett tag innan jag sätter igång, fast det verkar som det blåser ganska mycket :S

För övrigt hade jag en jättetrevlig kväll igår & filmen levde upp till förväntningarna.
Jag älskar verkligen Ice Age filmerna, få filmer får mig att skratta så mycket som dom :P

Nä, dags för frukost, sen sätta igång med städet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang