Underbart med sol

DATUM: 2009-07-24 KLOCKSLAG: 19:22:37
Ah vad skont, har ar det minsann inget regnovader.. det var det igar nar vi akte mot landvetter. Har ar det sa himla varmt sa ni anar inte!!
Flygresan gick bra ner, det tog 3,5 timmar. Alldeles lagom.
Har badat & solat idag & sjalvklart lyckats branna mig, det hor val till forsta dagen utomlands haha :) Jag trodde vi hade data pa hotellet men det hade vi tydligen inte sa vi letade upp ett internetkafe som vi sitter pa nu sa jag tror inte det blir sa himla mycket bloggande framover faktiskt, inte lika ofta som jag tankte iaf. Lika bra det kanske, man borde inte sitta framfor datan pa semestern.
Lite senare ska vi ut och ata pa restaurang. Ska bli spannande att prova pa den grekiska maten.

Ha det gott sa hors vi!
KRAM

Ps. Hur ar vadret hemma nu?

Kommentarer
Postat av: De Du!

37 grader, iaf om man drar på fläkten i bilen på högsta! :D



Jag vill också åka utomlands..AVIS

Men jag drar nog i September! :)

2009-07-25 @ 03:43:49
Postat av: Christian

Självklart ska du njuta av semestern och inte sitta vid datorn. Jag ser fram emot ett långt inlägg när du kommer hem istället :) Vädret här hemma? Regn och 18 grader. Typisk sverigesommar haha. Passa på att njuta! Kram

2009-07-25 @ 12:30:59
URL: http://kebabpizza.blogspot.com
Postat av: Hang - designar bloggar

Skönt med semester! :)

2009-07-26 @ 01:38:43
URL: http://designedbyhang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang