Uppdatering fran Grekland

DATUM: 2009-07-27 KLOCKSLAG: 19:14:54
Har precis varit uppe i bergen & vandrat runt & kikat pa hur grekerna bor :)
Vi stannade till & tog varsin ol pa en restaurang med en helt fantastisk utsikt over havet. Bilder kommer jag lagga upp nar jag ar hemma igen eftersom jag inte tog med mig kabeln.
For ovrigt ar grekerna valdigt gastvanliga, mer an vad jag trodde dom skulle vara, vi har blivit valdigt val mottagna pa alla stallen vi har varit pa :)
Nagot for ovrigt som ar lite annorlunda i detta landet ar att man inte far slanga toalettpapperet i toaletten utan i en hink brevid. Har ni hort nogot liknande? Kanns lite ohygieniskt men man far ta seden dit man kommer :)
Vi har for ovrigt slappat mest vid poolen & inte gjort sa himla mycket pa dagarna. Imorgon ska vi bege oss till havet som bara ligger 50 meter ifran hotellet. Vi har fatt ta det lungt dessa dagar vi har vart har med solen for Daniel brande sig riktigt illa forsta dagen.
I overmorgon ska vi aka till ett stalle som heter Elafonissi. Sags vara ett riktigt paradis. Vi pratade med en grek idag & han sa att det ar over 50 grader dar... PUST. Jag hoppas jag overlever :P
Nu ar min tid slut vid datan, vi hors!

Kram pa ER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang