Begravning

DATUM: 2009-03-12 KLOCKSLAG: 16:51:50
Idag har vi tagit farväl av min farfar.
Begravningar är alltid svåra men jag har aldrig haft så bra kontakt med min farfar så det kändes rätt ok ändå trots situationen. Nu får han äntligen träffa farmor igen!
Åkte hem till mina föräldrar efter det på lite fika, passade såklart på att gosa med deras lilla busfrö.. han är bara för go! :)
Efter det åkte jag & Daniel & inhandlade lite saker vi behövde på Mediamarkt & Clas Ohlsson, jag köpte lite torkad frukt/nötter på hälsokosten & sen hämtade jag även ut mitt H&M paket som kom idag, ska bli spännande att öppna sen för jag har beställt en massa saker, minns knappt vad jag har beställt! :P

Jäkla skitväder vi har då.. det snöar!
Det som var så fint väder igår! *suck*
Jaja.. det är snart vår :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang