Miss hälsonörd

DATUM: 2009-03-17 KLOCKSLAG: 21:51:46
Jag beställer titt som tätt olika livsmedel (mest torkad frukt, nötter & hälsoteér) på nätet, framförallt ifrån Bodystore, men hittade i förrgår en annan sida där utbudet var både större & billigare. Sidan heter Shopping4net.
Klickade hem lite saker & paketet kom redan idag faktiskt, snabbt jobbat! :)
Köpte bla ett te som heter Green Chai som smakade fantastiskt gott, det har fått bra omdömen från andra har jag läst & jag kan bara hålla med.

Daniel frågade mig varför jag inte startar upp en sida på nätet & säljer sådana här saker, & ja, varför gör jag inte det egentligen?
Jag har alltid varit intresserad av hälsokost & ännu mer på senare tid.
Det vore kul att jobba med något man verkligen tycker om! :)
Jag har allt funderat på detta innan, men frågan är hur man står ut i mängden av allt det som redan finns?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang