Stöd WSPA!

DATUM: 2009-03-06 KLOCKSLAG: 13:19:32
Jag tycker det är så fruktansvärt med djurmisshandel!
Jag brinner verkligen för sådana här saker, tänk att få arbeta med sådant här dagligen,
att stoppa djurmisshandeln i våran värld!

Om jag tänker för mycket på detta sitter jag till slut & störtlipar,
jag förstår inte hur en människa kan vara så elak mot ett försvarslöst djur?!
Hade jag sett en sådan sak pågå i min närhet, vet jag inte hur jag reagerat,
antagligen fått ett sådant utbrott så jag inte hade kunnat hejda mig själv..

Jag har funderat väldigt mycket på att arbeta som volontär utomlands,
inom sjukvård eller med skadade/misshandlade djur
på klinik eller i nationalparker och liknande.
Hade jag gjort det är jag 100% säker att jag är förändrad som människa när jag kommer hem igen.
Tänk er vilken underbar upplevelse att få hjälpa till med något så betydelsefullt!
Det återstår att se om det någon gång i mitt liv kommer hända,
men jag hoppas det! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang