Dark delight

DATUM: 2009-05-06 KLOCKSLAG: 21:23:40
Gick upp kl 15 idag efter att ha jobbat inatt! Sen åkte vi & storhandlade i mataffären. Vissa avskyr det där men jag tycker det är jättekul att fylla vagnen med varor haha, att kylskåpet är fyllt med godsaker & nyttigheter är ju underbart :)
Köpte en god mörk choklad förut oxå. Äter knappt sötsaker längre, men när suget sätter in så är en mörk chokladbit perfekt!
Dessutom nyttigt! (gäller över 70% kakaohalt
Mörk choklad innehåller mycket antioxidanter, vitaminer & mineraler & skyddar bla mot hjärt & kärlsjukdomar & studier pekar på att det även kan sänka blodtrycket.
I en perfekt värld hade jag gärna stoppat i mig några chokladkakor om dagen men då hade jag fått köpa mig en helt ny garderob haha :D

Nu ska jag surfa vidare!
Hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang