I'm alive..

DATUM: 2009-11-22 KLOCKSLAG: 16:06:44
Hej på er! :)
Har jobbat 2 nätter så det är därför jag inte varit här & skrivit. Nu har jag iaf slagit upp dom blå & sitter här med en kopp kaffe. Mmm, konstigt hur beroende man kan vara av kaffe egentligen. Jag hade blivit en väldigt sur människa om jag inte hade fått mitt kaffe.. :P
Idag hade jag velat baka men jag har inte allt som behövs hemma. När jag tittar ut genom fönstret så har jag ingen lust att gå ner till affären så det får nog vara. Fasen då. Hmm, det blir att slå på en film istället sen tror jag. 

Har ni något bra förslag på avslappning? Jag känner mig helt sönderstressad, helt i onödan egentligen. Jag vet inte vad som händer med mig faktiskt.. Jag behöver lära mig att slappna av ordentligt. Kanske ska köpa mig en sådan där spikmatta. Dom verkar vara bra. Helst av allt hade jag velat fly någonstans, till en plats där det inte finns något som heter stress eller krav. Bara få vara & andas för en stund, utan jobbiga tankar & funderingar. Fattar inte varför det ska vara så svårt att bara koppla bort allt? :(


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Tack! :)

2009-11-22 @ 19:40:23
URL: http://myhealth.blogg.se/
Postat av: Molly

meditation och yoga är ju avslappnande eller någon skiva med delfinsång eller nåt :)

hoppas att du får en bra vecka! take care! kram!

2009-11-23 @ 14:55:42
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang