Stress..

DATUM: 2009-11-23 KLOCKSLAG: 21:32:58

Gjorde några stresstest jag hittade på nätet & det ser ju inte så bra ut måste jag säga..
Jag kan inte koppla av längre. Hjärnan är full med tankar & jag får ingen ordning på dom. Hjärtat slår i 180 emellanåt, jag tappar ord, sover oroligt & får ångest. Ibland gråter jag för ingenting. Jag känner mig så himla tom & utmattad. Jag börjar bli orolig för mig själv faktiskt. Hjälp! :S
Jag vet att detta inte håller i längden & undrar hur länge kroppen ska klara av det? Jag kanske borde be om hjälp istället för att vara så jävla duktig hela tiden.. man klarar faktiskt inte allt själv!
Jag är inne i en väldigt dålig period av mitt liv nu tyvärr. Jag hoppas det vänder snart..




Kommentarer
Postat av: -Malin

Det var inte alls roligt att höra.

Hoppas att du börjar må bättre snart!

Massa kramar!

2009-12-03 @ 12:23:36
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang