Gul njutning

DATUM: 2009-10-22 KLOCKSLAG: 21:57:58

Har precis ätit upp en hel ananas själv så nu är jag proppmätt. (så himla gott!!) Netto hade extrapris på ananas så jag köpte med mig några hem. Funderar på att köpa hem mera imorgon eftersom det var så billigt!
Kollade lite på Lyxfällan oxå samtidigt men tröttnade efter halva programmet. Blir så irriterad på folk som inte kan hålla koll på sin ekonomi.. Vissa beter sig som små barnungar & samlar på sig krediter efter krediter.. Har man inte pengar så handlar man väl inte eller?! Suck..

Sorry föresten för dålig uppdatering. Jag borde skriva här oftare, men orkar lixom inte haha. Tycker ni som läser bloggen regelbundet kan lämna ett litet tassavtryck efter er. Vore roligt & se om ni som läste bloggen förr är kvar :) Snart kommer det en ny design oxå. Väntar bara på att den ska bli klar.. det har dragit ut lite på tiden tyvärr..

Har något spännande att berätta framöver, men tror jag väntar ett tag tills allt är bekräftat.. :P
Nyfikna? Hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang