Lins..lus?

DATUM: 2009-10-13 KLOCKSLAG: 10:31:11

Precis vaknat & sitter med en kopp te. Halsen är mycket bättre. Kanske beror det på att jag har hällt i mig massa te & ätit mer frukt än vanligt, vad vet jag. Eller så var det något som bara gjorde en snabbvisit :)
Solen lyser idag märker jag, har den preciis i ögonen så jag ser knappt dataskärmen..
Kanske ska ta mig en promenad sen? Det ser ju ganska promenadvänligt ut - ingen blåst & regn :) Ska höra med Daniel om han är sugen att gå ut & gå oxå. Det är väl kanske inte så säkert haha.

Igår var jag på kontroll hos optikern. Nu har jag haft mina linser i ca 1 månad. Känns väldigt bra & det funkar bra. Äntligen ser jag min omgivning haha. Har gått med dålig syn alldeles för länge. Det känns som en befrielse att kunna se ordentligt faktiskt. Nu är jag stolt linsbärare! :)

Nu ska jag surfa vidare. So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang