Förkylning på gång?

DATUM: 2010-04-13 KLOCKSLAG: 20:50:46

Har känt mig dålig sen imorse. Halsen gör ont & huvudet har börjat bulta. Två dagar är iaf avklarade i skolan. Har morgondagen kvar med praktik bara. Har eftermiddagspraktik så jag får iaf sova ut. Dagen ska nog gå bra ändå, tiden går ju så fort! Det är bara att bita ihop & stå ut =) För att bli godkänd på utbildningen får man ej vara frånvarande mer än 13 tim & det är endast 1½ dag.. 100% närvaro gäller på praktiken så det gäller bannimej att hålla sig frisk.. dessutom vill jag ej vara frånvarande för man missar så otroligt mycket!

Nu ska jag lägga mig i sängen & kolla på tv.
Trevlig kväll på er.


Kommentarer
Postat av: S

Vad stressigt när man absolut inte FÅR vara sjuk. Hoppas du kryar på dig!

2010-04-14 @ 12:25:03
URL: http://studentkrubb.blogg.se/
Postat av: S

Jag längtar också till Precious kommer på film, känns som en sådan film man sitter och storbölar till. Fast på ett bra sätt liksom..

2010-04-14 @ 19:07:04
URL: http://studentkrubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang