Härlig frukost

DATUM: 2010-04-10 KLOCKSLAG: 13:39:31
Jag & Daniel åt en god frukost tillsammans förut. Jag dukade upp fint på bordet, gjorde gröt, ägg, frukttallrik & kaffe. Det är så mysigt med sådana frukostar tycker jag. Annars brukar det bli att vi intar frukosten framför tv:n.
Vi var & storhandlade igår så nu är kylen äntligen full igen. Jag avskyr verkligen när kylen är nästan tom & man har inte mer än gammalt bröd & nån skrumpen clementin att knapra på.. haha.

Nu ska vi snart hem till mina föräldrar. Ska hämta upp hämtmat på vägen. Efter det ska vi till min bror & hälsa på! =) Uppdaterar antagligen ikväll om det inte blir alldeles för sent.



Nån mer än jag som tycker det är spännande att se hur det ser ut i folks skafferi & kyl? =)

Kommentarer
Postat av: S

Jag:) Mitt eget är alltid tomt, har det mesta i frysen..

2010-04-11 @ 09:27:39
URL: http://studentkrubb.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilken fin blogg du har!! Ska lägga till den bland mina favoriter :)



Jag ÄLSKAR att kolla i folks kylar. Det är något av det första jag gör om jag är hemma hos någon (efter att ha frågat såklart) :P

2010-04-12 @ 20:53:19
URL: http://matresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang