Mycket att göra

DATUM: 2010-04-21 KLOCKSLAG: 20:40:39
Sorry för dålig uppdatering men jag har varit i skolan dessa dagar. Idag hade jag praktik. Jag hade dock en lugn dag, hade bara 2 kunder =) Nu drar det ihop sig till fysiologiprov & jag måste verkligen hårdplugga nu. Samtidigt kommer snart anatomitentan oxå & det är så mycket jag måste få in i huvudet.. känns som jag ligger efter. Idag när jag kom hem från praktiken satte jag mig direkt med anatomin. Börjar bli nervös. Jag vill verkligen bli godkänd!
Jag kanske kommer lämna bloggen lite åt sidan nu framöver ifall ni undrar var jag håller hus. Prov & mina betyg kommer i första hand! Några inlägg kommer det ju bli men kanske inte lika ofta.. Men håll ut. Jag återkommer ju =)



En liten anatomikarta över kroppens muskler. Visste ni att vi har ca 650 muskler i kroppen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang