Badminton

DATUM: 2010-02-05 KLOCKSLAG: 10:33:28
I eftermiddag har jag & Daniel bokat en bana för att spela badminton! Vi bestämde att vi skulle försöka göra detta en gång i veckan för något år sedan haha men det blev inte riktigt så..
Badminton är en av de roligaste sporter jag vet så detta kommer bli riktigt kul! =)

Vaktmästarna kom aldrig igår.. Daniel ringde & de skulle komma idag istället.. tur det så man kan diska ordentligt igen. Nu kan man typ diska 3 tallrikar & sen är det fullt i avloppet så man får vänta i någon timma tills allt runnit ner igen..

Nu ska jag försöka sno ihop något till frukost. Någon gröt blir det inte eftersom mjölken är slut. Vad ska jag då äta tro?



Bild från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang