Denna j-a snö..

DATUM: 2010-02-21 KLOCKSLAG: 17:37:46

Herregud va mycket snö det har kommit!! Igår skulle jag & Daniel gå ner till affären & handla & det var ju inte det lättaste.. plogningen har det varit lite sisådär med här faktiskt så det bästa är väl att hålla sig inne så man inte bryter varenda ben i kroppen.
Har bakat lite i eftermiddag (nötkakor - recept kommer sen!) & ikväll tänkte jag plugga lite. Alltså, det är så mycket att lära sig så jag undrade igår vad jag har gett mig in på.. tänk om jag inte fixar detta? Fast har andra klarat av det så borde jag med göra det men vissa stunder så känns det nästan omöjligt. Eller så är det jag som är otålig för jag vill helst kunna allt med en gång & det om något är omöjligt =)

Ska strax börja med middagen. Idag blir det kött med ris & wokgrönsaker!
Ha en trevlig söndagkväll!



Bild från Google


Kommentarer
Postat av: S

Det måste du prova, supergott! Lycka till med skolan:)

2010-02-21 @ 19:32:03
URL: http://studentkrubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang