Massagebänk beställd!

DATUM: 2010-02-19 KLOCKSLAG: 15:25:16
Igår beställde jag denna massagebänken nedan! Längtar tills den kommer så jag kan börja använda den. Nu kan jag bara massera Daniel & det får ju bli i sängen.. man kan ju inte gärna ta hem vänner & be dom lägga sig i sängen för att jag ska kunna öva haha! Men om ca 3 veckor är bänken här & då kan jag börja. Åh vad spännande det ska bli!! =)

Ikväll blir det lite mat & några öl ute med Maria! Synd att det ska snöa så bara.. trodde nästan för ett ögonblick att våren var påväg men det fick jag äta upp ser jag nu =)

Ha en trevlig fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej Carro!



Tack för din hälsning hos mig! Jag har inget rent ekologiskt kanelte, men några stycken där kanel ingår. Min favorit är Ekologisk Citrusmumma med kanel och lime. Sen har jag Ekologisk Chai och även Ekologisk /rättvisemärkt Chai där ju kanel ingår. Gillar du rooibos så finns Röd Jul i Haga, som förutom frukt innehåller kanel. Hoppas att något av dessa faller dig i smaken!



Kram,

Lena

2010-02-20 @ 11:56:11
URL: http://www.tefrossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang