Storbak

DATUM: 2010-02-09 KLOCKSLAG: 12:11:20
Idag hade jag tänkt att göra ett riktigt storbak. Idag blir det bröd! =) Får ta det söta en annan dag, kanske.. eller så kanske jag snor ihop något sött senare oxå, får se vad jag orkar med.
Det här med surdegsbröd har jag inte vågat ge mig på ännu.. men det lockar ska ni veta. Jag vill gärna inte ha det för krångligt när jag ska baka/laga mat, då tappar jag lusten lite. Det ska gå fort & helst ha få ingredienser. Surdeg verkar ligga åt det krångligare hållet =)

Nu ska jag göra mig lite frukost. Vaknade sent idag nämligen. Sov alldeles för få timmar igår så fick ta igen det idag!
Hoppas alla mår finfint denna tisdag!




Bild från Google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang