Var är solen?

DATUM: 2010-06-12 KLOCKSLAG: 22:56:53

Har precis varit ute på en kvällspromenad i regnet. Jag & Daniel brukar ta en runda varje kväll nuförtiden, det är så härligt! Idag doftade det extra gott i regnet från blommor, gräs & hundkex :)
Tyvärr tycker jag inte regnet hör till denna årstiden. Skulle gärna vilja ha mer chanser att sitta ute på balkongen & sola & hoppas att de varma dagarna i förra veckan inte var dom enda denna sommaren?! Det vore ju fruktansvärt :S

Har pluggat lite ikväll inför tisdag. Då har jag min sluttenta som jag nämnt tidigare. Jag ber till högre makter att jag klarar den så jag kan njuta riktigt av sommaren/semestern & slappna av ordentligt. Denna våren har varit hektisk med allt pluggande!

Nu blir det att glo på någon film i sängen.
Ha det gott mina vänner!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang