Dags att skärpa sig lite kanske

DATUM: 2010-03-22 KLOCKSLAG: 15:18:37

Ikväll ska jag & Jessica in & träna på Sportlife.. seriöst, hur längesen är det egentligen jag var där? Typ 2-3 månader eller något sådant.. skamligt - skämmes! =)
Varför kan jag inte lära mig att träna regelbundet? Jag gillar ju det & mår så bra efter men ändå så blir det inte så.. En dag i veckan minst borde man ju kunna spika!
Funderar på att börja köra lite vikter, hade faktiskt tänkt köpa hem hantlar framöver! Måste försöka få upp lite mer styrka i armar, nacke & axlar. Få upp styrkan i kroppen överhuvudtaget för om jag nu ska jobba som massör i framtiden så måste jag bli starkare än vad jag är nu annars blir jag nog inte långvarig inom det yrket!
Imorgon hämtar vi föresten massagebänken på skolan.. ÄNTLIGEN kan jag börja öva ordentligt! =)




Bild från Google


Kommentarer
Postat av: S

Jag är också kass på att träna. Så dumt, för man mår ju så bra av det efteråt!

2010-03-22 @ 23:31:06
URL: http://studentkrubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang