Min stund

DATUM: 2010-03-24 KLOCKSLAG: 21:24:09
Nu sitter jag ner & slappnar av en stund. Har inte hunnit med att blogga idag faktiskt. Förlåt för det! =)
Har precis masserat Daniel. Måste ju börja öva på allvar nu när jag äntligen fått bänken. Har en liten lista med personer som står på kö för massage nu faktiskt så det ska bli spännande!
 
Hämtade ut te förut på posten som jag beställde från Sencha för någon dag sedan. Snabb leverans! Denna gången blev det lite nya teér. Bla. ett vaniljte som jag dricker nu, kamomillte & två teér från Yogi som är på bild nedan. Dom luktar helt fantastiskt så det ska bli spännande att smaka!
Ang kamomillte, minns att jag sköljde håret i det för några år sedan, & håret blev så lent & glänsande. Rekommenderas för blondiner! Vet ej om det fungerar på mörkt hår oxå?



Kommentarer
Postat av: S

Jaså, ja nu för jag upptäcka en helt ny kesellavärld..:) Det viktigaste är verkligen att te doftar gott, det är liksom detsamma som att det smakar gott tycker jag!

2010-03-25 @ 01:02:56
URL: http://studentkrubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang