Trött men väldigt glad!

DATUM: 2010-03-17 KLOCKSLAG: 17:11:10
Åh det gick så bra idag på praktiken! Jag lyckades. Fast innan första kunden kom så var jag fruktansvärt nervös, allt är ju relativt nytt, man ska komma ihåg sina grepp & man ska tänka på sitt bemötande osv. Det är många bitar att hålla ihop, men jag lyckades & nervositeten släppte nästan direkt när första journalen var skriven & det kändes riktigt bra. Kunderna var nöjda & efter min sista kund så kände jag bara glädje & ett större självförtroende än innan. Jag tänker rosa mig själv - fasen vad jag är stolt över mig själv!
Jag har klarat min första praktik! =)
Nu är jag trött & alldeles mör i kroppen. Hade jag lagt mig i sängen hade jag somnat på en gång. Att massera är faktiskt väldigt tungt & det tar på kroppen. Att arbeta heltid som massör kommer jag aldrig göra, det blir alldeles för jobbigt i längden.

Nu ska jag njuta av lugnet. Utan läxor & massagetermer för ett tag.. gud så skönt.
Kram!



Bild från Google

Kommentarer
Postat av: S

Grattis, vad kul att praktiken gick bra!

Haha, tänkte väl att det fanns fler än jag som gillar country:)

Kollade in dina skaldjursrecept, vilket är det som är din favvo? Jag tyckte det med räkor och quinoa lät himla gott!

2010-03-18 @ 19:03:07
URL: http://studentkrubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang