Varor från Grön Gåva

DATUM: 2010-03-04 KLOCKSLAG: 20:51:09

Beställde lite varor från Grön Gåva för någon vecka sen som jag hämtade ut idag. Bl.a dessa speltflakes & dinkelknäckebröd på kortet nedan. Gott gott! Sen även hudvårdsprodukter för min känsliga hy. Blir inte riktigt klok vissa dagar. Ibland är huden så torr så den nästan spricker medans andra dagar kan jag bli jättefet! Har funderat på att gå till en hudterapeut så får denne säga vad jag behöver för produkter men nu ska jag iaf testa detta som jag beställt, rosenblomsvatten för rengöring & en ansiktskräm med mandel för känslig hud. Krämen innehåller inte någon doft & inga konserveringsmedel & det är nog bra för jag har märkt att jag kan få utslag av vissa andra krämer, huden blir rödfläckig lixom. Får hoppas detta blir bra för min hy.

Hoppas ni alla haft en bra dag? =)
Kram på er kära läsare. Blir glad för varenda kommentar ni lämnar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Designed by Hang